Äntligen dax!!

Hejsan !
Jag är så fruktansvärt glad. Inatt börjar våran resa till Thailand. 03.35 avgår vår buss från resecentrum och den tar oss direkt till flygplatsen kastrup.
Nu har jag precis packat ner det sista i väskan så det känns skönt att vara klar med allt och kunna ta det lite lugnt för att varva ner och senare kunna sova en stund.
Att komma iväg på denhär, sålänge efterlängtade och diskuterade resan, hade jag nog aldrig kunna drömma om. Trots att jag hela tiden har trott på oss och vetat att vi skulle klara det så har det aldrig känts som att avresedagen faktiskt skulle komma. Men nu är vi där! Det känns overkligt, men ack så häftigt. Framför oss har vi nu så mycket spännande, många upplevelser som vi ännu är ovetande om.

Ha det bra i Sverige, så ska jag ha det så bra tillsammans med tjejerna i Thailand :D
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0