HeiHei + MATILDA

Heeeej !
Nu sitter Emmy och Matilda här i skolan och fick på känn att skriva lite. Så för att ni ska få reda på lite mer om oss tänkte vi ha lite små intervjuver med varandra :)
Nu ska Emmy intervjuva Matilda:

Matilda



Fullständigt namn: Matilda Johanna Anneli Carlsson
Kallas: Matte
Födelsedag: 10/1-92 (18!)
En bra låt: Mellisa Horn (någon utav dem)
Första jag gör när jag vaknar: Klä på sig
Sista jag gör innan jag somnar: Tittar på klockan
Gillar: Att skratta
Ogillar: Människor som inte håller vad de lovar
Något du vill uppleva: Utföra "klassiken" alltså: vasaloppet, lidingöloppet, vätter-rundan och vansbrosimmet, allt detta under samma år
Något du är stolt över: Att jag orkar gå natur
Ett riktigt bra minne: När jag fick Nowa (hennes hund)
Detta gör mig glad: Mina kompisar
Beskriv dig själv med tre ord: Glad, Pratsam och Målmedveten
Tankar inför resan: Det ska bli jättekul och hopp om utveckling

Emmys kommentar:
Matilda är verkligen en riktigt härlig tjej. Pratsam säger hon tom själv att hon är, vilket stämmer. Men hon säger mycket intressanta saker. Man kan alltid ha roligt med henne, samtidigt som det är väldigt lätt att prata seriöst med henne. Hon är duktig i skolan och har alltid koll på allt. Tex när vi går in osv. Hon är en öppen och otroligt kärleksfull vän som alltid finns där när det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0