Emmy

Hej, jag heter Emmy Karlsson och är sjutton år gammal. Jag är en glad, framåt tjej som tycker om att skratta. Jag bor i Bankeryd med min mamma Marie, pappa Stefan och lillasyster Stina.
På fritiden har jag alltid spelat basket men för tillfället är jag skadad. Jag har lyckats slita av mitt korsband, men i september i år opererades jag och jag hoppas vara tillbaka om ungefär ett halvår. Annars tycker jag om att vara med kompisar, träna, shoppa, fika mm.
Jag har många tankar om vad jag skulle kunna tänka mig att göra i framtiden, men väldigt svårt att bestämma mig. Så det är bara att vänta och se.


Kommentarer
Postat av: Mats

Vad fin blogg ni har.

Jag hoppas det går bra med arbetet.

Lycka till tjejor

MVH. Mats

2009-11-16 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0