Emmie

Jag heter Emmie Lindstöm Leister och är en glad tjej som älskar att resa, skratta och fika. Jag bor tillsammans med min underbara familj i Jönköping, i närheten av Mariebo. Min familj består av lillebror Adam, lillasyster Linn och mina föräldrar Urban och Marie. Förutom att spendera tid i skolan, Erikdahlbergs gymnasiet brukar jag umgås med kompisar, dansa, träna på ”Friskis och Svettis”, sjunga på Kulturskolan samt segla. Innan jag valde naturvetenskap på ED gick jag på Junedalskolan och före det Torpaskolan. Innan dess bodde jag i Stockholm, vi flyttade till Jönköping när jag var 7 år och här trivs jag verkligen bra. Jag är ständigt på jakt efter nya utmaningar och i framtiden har jag många planer och idéer om vad jag vill göra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0