Matilda

Jag heter Matilda Carlsson och är arton år gammal. Jag bor i Bankeryd, som är en liten håla en bit utanför Jönköping. Här bor jag i en villa tillsammans med min mamma och pappa, och min äldre bror, Martin. Jag har även två systrar, Hannah och Heidi, som nu har flyttat hemifrån. Inte att förglömma delar vi även huset med vår hund Nowa och vår katt Ayla. Djur är och har alltid varit en stor del av mitt liv. Jag är en riktig stalltjej, och är i stort sett uppvuxen i stallet. Men nu har jag dock tagit en paus från stallet eftersom tiden helt enkelt inte räcker till. Nu lägger jag istället min lediga tid på träning, vänner och familj. Jag ser mig själv som en glad och positiv tjej som älskar att skratta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0